.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور استاندار مازندران در مرز پیرانشهر و دیدار با مرزبانان + تصاویر
استاندار مازندران در منطقه مرزی پیرانشهر با مرزبانان لشکر ۲۵ کربلای استان دیدار داشت و از زحمات آنان قدردانی کرد.
حضور استاندار مازندران در مرز پیرانشهر و دیدار با مرزبانان + تصاویر

به گزارش شمال نیوز ، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در دیدار با مرزبانان لشکر ۲۵ کربلای مازندران در منطقه مرزی پیرانشهر با بیان این که بیش از ۶۰ کیلومتر از مرز‌های شمالغرب کشور در رصد اطلاعاتی و عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا مازندران قرار دارد، گفت: رزمندگان لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با وجود تمامی مشکلات و دوری از خانواده به خوبی از مرز‌های کشور حفاظت و حراست می‌کنند.

 

او افزود: رزمندگان لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در مرز‌های شمالغرب کشور اجازه تحرک به گروهک‌های ضد انقلاب و تروریست‌ها را نمی‌دهند و مقابله با انواع قاچاق و جلوگیری از ورود گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب «پژاک» و «پ. ک. ک» از وظایف این لشکر در مرز‌های کشور است.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه مرزداران لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا بار‌ها قاچاقچیان دانه‌درشت را در کمین خود قرار دادند، ادامه داد: جلوگیری از ورود کالا‌های قاچاق به داخل کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در مرز‌های ایران اسلامی با جدیت باید پیگیری شود.

 

حسینی پور گفت: لشکر عملیاتی ویژه ۲۵ کربلا مازندران علاوه بر نقش پررنگ در انجام عملیات‌های دوران دفاع مقدس، پس از آن نیز برای تامین امنیت پایدار در مناطق مختلف مرزی کشور حضوری فعال داشته است.

 

او امنیت و آرامش کشور را وابسته به مجاهدات پاسداران و مرزبان دانست و ادامه داد: از مجاهدت‌های لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران در راستای حفظ امنیت کشور همین بس که در این مناطق مرزی که سرمای شدید زمستانی دارد مشغول پاسداری از کشور عزیزمان هستند.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه لشکر ۲۵ کربلای مازندران از بدو تأسیس تاکنون همیشه خط‌شکن بوده و خط‌شکن باقی خواهد ماند، گفت: لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا از هشت سال جنگ تحمیلی تا حفاظت از مرز‌های شمالغرب کشور و دفاع از حریم اهل بیت در سوریه شهدای بسیاری تقدیم نظام و اسلام کرد

 

استاندار مازندران شب گذشته به همراه سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان، فرمانده قرارگاه شمال غرب حمزه سیدالشهدا، سردار عبدالله صالحی، فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا مازندران از تعدادی از پایگاه‌های مرزبانی شمال غرب کشور در منطقه مرزی پیرانشهر بازدید و با مرزبانان کشور دیداری صمیمی داشت.

 

   

   

   

   

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.